۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۰

افزایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های پیش‌فرض آیفون

ایتنا - ​​​​​​​اپل سعی دارد به تدریج تبلیغات بیشتری در اپ های پیش فرض نصب شده در آیفون و دیگر دستگاه های اپل مانند مپس، بوکز و پادکستز نشان دهد.
افزایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های پیش‌فرض آیفون


طبق گزارش جدید مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، اپل به طور داخلی تبلیغات در جستجوی اپ مپس را آزمایش کرده است. طی این آزمایش هنگامیکه فرد رستوران ها، فروشگاه ها یا دیگر کسب وکارهای نزدیک موقعیت مکانی خود را جستجو می کند، پیشنهاداتی به وی نشان داده می شود.

به گزارش ایتنا از مهر، اپل هم اکنون یک مدل تبلیغاتی مشابه در اپ استور دارد و توسعه دهندگان نرم افزار می توانند با پرداخت هزینه محصول خود را در صفحه جستجو و هنگام جستجوی موضوعی خاص مانند بازی های جورچین یا اصلاح عکس ترویج کنند. به گفته گورمن تبلیغات در اپ مپس نیز احتمالاً به همین شیوه است و کسب وکارها با پرداخت هزینه ای در صدر فهرست جستجوی موضوعی خاص قرار می گیرند.

این تحلیلگر نشریه بلومبرگ معتقد است اپل می تواند تبلیغات را در اپ های پادکستز و بوکز نیز ارائه دهد. این امر به انتشار دهندگان کمک می کند تا تبلیغات را در هر اپ بگنجانند یا با پرداخت هزینه ای محتوایشان را در رده بالاتری از جستجو نشان دهند.
کد مطلب: 69438
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام