۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۱
امکان تازه برای کاربران iOS

نتفلیکس دسترسی به بازی‌های موبایلی خود را از طریق اپ استور ممکن می‌کند

ایتنا- از این پس کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند از طریق اپ استور به صورت جداگانه به تمامی بازی‌های موبایلی ارائه شده توسط نتفلیکس دسترسی داشته باشند.
نتفلیکس دسترسی به بازی‌های موبایلی خود را از طریق اپ استور ممکن می‌کند
از این پس کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند از طریق اپ استور به صورت جداگانه به تمامی بازی‌های موبایلی ارائه شده توسط نتفلیکس دسترسی داشته باشند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، اکنون که امکان انجام بازی‌های موبایلی از طریق نتفلیکس برای کاربران اندروید فراهم شده است این سوال به وجود می‌آید که در حالی که سیاست‌های اپل سرویس‌های گیمینگ چند منظوره را ممنوع کرده است پس نتفلیکس چگونه می‌تواند کاربران iOS را نیز به دنیای گیمینگ خود وارد کند؟
 
مارک گارمن از بلومبرگ مدعی شده است که انجام این کار برای نتفلیکس ممکن است. او به تازگی کدهایی را پیدا کرده است که نشان دهنده این است که نتفلیکس قصد دارد تا تمامی بازی‌های خود را به صورت تکی از طریق اپ استور برای کاربران  iOS عرضه کند. به این ترتیب امکان دانلود و اجرای این بازی‌ها از طریق نتفلیکس وجود نخواهد داشت.
 
البته کاربران iOS می‌توانند از طریق نرم‌افزار نتفلیکس به کاتالوگ بازی‌ها دسترسی داشته باشند اما با انتخاب هر بازی، نرم افزاری جداگانه برایشان باز خواهد شد. البته سازوکار اجرای بازی‌های اندرویدی نتفلیکس نیز همین طور است اما این پلتفرم گزینه‌ای برای اجرای بازی‌ها از طریق نرم‌افزار اندروید خود دارد.
 
 
 
با این حال تنها انتخاب نتفلیکس در رابطه با سیستم عامل iOS این است که نرم‌افزار بازی‌ها به صورت جداگانه روی آیفون کاربران نصب شود. اپل نیاز دارد که هر بازی قرار داده شده در اپ استور حتی در صورت قرار داشتن در سروی ابری، غربالگری جداگانه دریافت کند. 
 
بسیاری بر این باورند که این اقدام نتفلیکس به دلیل رویکرد‌های اپل بوده است اما این کمپانی با انجام این کار نشان داد که حاضر برای عرضه بازی‌های موبایل خود روی iOS سازش کاری زیادی انجام بدهد. گارمن همچنین توضیح داده است که این دیدگاه رقابت روز افزون میان اپل و نتفلیکس را دست کم خواهد گرفت.
 
این دو کمپانی این روزها در زمینه‌های مختلفی از قبیل سرویس استریم ویدیو تا بازی‌های کامیپوتری به رقابت می‌پردازند اما هیچ کدام از آنها در حال حاضر نمی‌توانند بر دیگری غلبه کنند. البته در صورتی که اپل بخواهد قوانین اپ استور را برای سایر کمپانی‌های رقیب از قبیل نتفلیکس سخت‌تر کند، ممکن است با تقابل شدیدتری از جانب آنها مواجه شود.
 
کد مطلب: 66740
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام