۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱

بورد جدید رزبری پای، وای‌فای 5 گیگاهرتز و بلوتوث 4.2 دارد

ایتنا- اگر توسعه دهندگان از این سخت‌افزار پای در محصول نهایی خود استفاده کنند، می‌توانند از وای‌فای خوبی که از طرف شرکت‌های تنظیم‌کننده تأیید شده است، برخودار شوند.
بورد جدید رزبری پای، وای‌فای 5 گیگاهرتز و بلوتوث 4.2 دارد
به تازگی شاهد عرضه مدل‌های جدید و نوینی از رزبری پای هستیم که ویژگی‌های بسیارخوب و منحصر بفردی داشته و می‌توانند نظر مشتریان را به خود جلب کنند.
مدل بورد B+ رُزبری پای 3، در واقع یک بروزرسانی یا به عبارت دیگر ارتقاء از مدل B رزبری پای 3 است.

این مدل بورد جدید، پردازنده چهارهسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی و بلوتوث 4.2 دارد که در بروزرسانی 4.1 بوده و وای‌فای آن دوبانده است و بسیاری از دستگاه‌های اینترنت اشیاء، قابلیت استفاده از این بروزرسانی را دارند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی نت، وقتی صحبت از اینترنت اشیاء به میان می‌آید، وای‌فای پای، تأییدیه سازگاری ماژولار را دارد؛ بدین معنا که اگر توسعه‌دهندگان از این سخت‌افزار پای در محصول نهایی خود استفاده کنند، می‌توانند از وای‌فایی که از طرف شرکت‌های تنظیم‌کننده تأیید شده است، برخودار شوند.
این امر در حقیقت تسهیلات مناسبی برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌سازد.
 
مطابق جزئیات فنی ارائه شده، تراشه LAN7515 -که مدیریت ارتباط Ethernet در این بورد را بر عهده دارد- از سرعت‌های گیگابیت پشتیبانی نموده و بدین‌ترتیب می‌تواند برای مجموعه جدیدی از کاربردها که نیازمند ارتباط پرسرعت‌تری هستند مورد استفاده قرار گیرد.
همچنین ارتباط بی‌سیم در این بورد نیز می‌تواند تحت دو فرکانس کاری 2.4 و 5 گیگاهرتز صورت پذیرد.
 
از میان دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری این بورد می‌توان به یک گیگابایت حافظه رم، یک خروجی HDMI، چهار پورت USB 2.0، یک پورت CSI برای ارتباط با دوربین‌، یک پورت DSI برای ارتباط با صفحات نمایش، یک پورت خروجی صوت و یک شیار Micro SD اشاره نمود.
کارشناسان انتظار دارند این بورد بدون تغییر قیمت نسبت به نسخه پیشین خود، با قیمت 35 دلار روانه بازار شود.
  
 
کد مطلب: 52295
برچسب ها: رزبری پای
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام