۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶

لپ‌تاپ‌های لنوو در معرض آتش گرفتگی!

ایتنا - لنوو روز سه‌شنبه برای تعداد محدودی از نسل پنجم لپ‌تاپ‌های مدل ThinkPad X1 Carbon ساخت خود به دلیل احتمال آتش گرفتگی فراخوان داده است.
لپ‌تاپ‌های لنوو در معرض آتش گرفتگی!


 
به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت لنوو روز گذشته، در بیانیه‌ای اعلام کرد که آن دسته از کاربرانی که نسل پنجم لپ‌تاپ‌های مدل تینکپاد ایکس ۱ کربن لنوو را خریداری کرده‌اند، به دلیل آنکه در تعداد محدودی از آنها احتمال آتش گرفتگی باتری وجود دارد، هرچه سریع‌تر به نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه کنند تا متخصصان مربوطه به صورت کاملا رایگان لپ‌تاپ‌های مورد نظر را تحت بررسی و چکاپ دقیق قرار بدهند و در صورت لزوم، به حل کردن مشکل مذکور اقدام کنند.

این شرکت در ادامه فراخوان خود در بیانیه‌ای برروی وب سایت رسمی خود همچنین افزوده است که لپ‌تاپ‌های مذکور در حد فاصل دسامبر ۲۰۱۶ میلادی تا اکتبر ۲۰۱۷ میلادی تولید و به بازار عرضه شده‌اند. دارندگان لپ‌تاپ‌های لنوو که می‌خواهند بدانند آیا رایانه آنها نیز شامل این فراخوان می‌شود یا خیر، باید با مراجعه به وب‌سایت رسمی شرکت لنوو، ریز مدل‌هایی را که مشمول این فراخوان می‌شوند را بیابند.

در این وب سایت همچنین به ریزمدل‌های 20HQ, 20HR, 20K3  ،و 20K4 از لپ‌تاپ‌های لنوو اشاره شده است که طبق برآوردهای کمیسیون ایمنی محصولات در ایالات متحده آمریکا، ۸۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه لپ‌تاپ لنوو مشکل مذکور را دارا بوده و کاربران باید هرچه سریع‌تر با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی و مجاز لنوو در سراسر جهان مشکل و احتمال آتش گرفتگی این لپ‌تاپ‌ها را برطرف سازند.

لنوو در وب‌سایت رسمی خود همچنین عنوان کرده است که این فراخوان به دلیل دریافت سه گزارش آتش گرفتگی و افزایش دمای بسیار بالا در این مدل لپ‌تاپ‌ها انجام گرفته است.
کد مطلب: 51977
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام