۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳

عرضه عینک مستقل واقعیت مجازی توسط گوگل و لنوو

ایتنا- کمپانی لنوو و گوگل در مشارکت با یکدیگر از جدیدترین هدست واقعیت مجازی مستقل خود را بانام Mirage Solo رونمایی کرده‌اند.
عرضه عینک مستقل واقعیت مجازی توسط گوگل و لنوو
دو شرکت لنوو و گوگل در مشارکت با یکدیگر، به تازگی از جدیدترین هدست واقعیت مجازی مستقل و البته با طراحی متفاوت رونمایی نمودند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز پس از شکست پروژه "تانگو"، این بار لنوو و گوگل در کنار یکدیگر به طراحی و ساخت دستگاه واقعیت مجازی مستقل دیگری روی آورده‌اند.
این هدست که Mirage Solo نام‌گرفته است، با نوعی فناوری‌ به نام WorldSense مدیریت می‌شود که می‌تواند بدون نیاز به حسگرهای خارجی حرکات شما را ردیابی کند.
 
همچنین در کنار این فناوری، کنترل‌کننده‌ای با عنوان Daydream وجود دارد که به‌راحتی قابلیت برقراری ارتباط و تعامل با محیط را برای کاربران این دستگاه واقعیت مجازی فراهم می‌سازد.
 
به گفته طراحان، این ابزار دارای قابلیت‌های متمایزی نسبت به رقبای خود است. از جمله نکات مرتبط با این هدست، باتری بسیار قوی آن است که تنها با یک‌بار شارژ، تا 7 ساعت کار می‌کند که البته این رقم در مقایسه با سایر هدست های واقعیت مجازی موجود در بازار بسیار مناسب است.

همچنین پردازنده در نظر گرفته‌ شده برای این دستگاه، اسنپ دراگون 835 به همراه 4 گیگابایت رم است که قدرت کافی را برای اجرای بازی‌های واقعیت مجازی برای کاربر فراهم می‌سازد.
 
البته شرکت لنوو هنوز درباره رزولوشن این دستگاه اظهارنظر نکرده است، اما میدان دید آن را 110 درجه اعلام نموده که با میدان دید هدست‌های اکولوس ریفت و اچ تی سی وایو برابری می‌کند.
 
شایان‌ ذکر است که قیمت در نظر گرفته‌ شده برای این دستگاه هنوز مشخص نیست، اما بسیاری از کارشناسان آن را زیر 400 دلار می‌دانند.
 
کد مطلب: 51667
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام