۰
plusresetminus
شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵

دِل، لپ‌تاپ پرچمدار XPS 13 خود را با نمایشگر 4K ارتقاء می‌دهد

ایتنا- دِل، لپ‌تاپ پرچمدار XPS 13 خود را با یک نمایشگر 4K و یک پردازنده نسل هشتم اینتل چهار هسته‌ای کور آی-7 به روزرسانی می‌کند.
دِل، لپ‌تاپ پرچمدار XPS 13 خود را با نمایشگر 4K ارتقاء می‌دهد
لپ‌تاپ جدید شرکت دل که XPS 13 نام دارد، با نمایشگر اولترا اچ.دی 4K با وضوح 2160*3840 و فناوری لمسی InfinityEdge مجهز شده است. این لپ‌تاپ 13 اینچی، 0.3 تا 0.46 اینچ ضخامت و 2.67 پوند وزن دارد.
گفتنی است شرکت مورد بحث پیش از رویداد سی.ای.اس 2018 از این لپ‌تاپ رونمایی کرد.

به گزارش ایتنا از رایورز اگرچه ممکن است تغییرات اِعمال‌شده در XPS 13 با استقبال تمام کاربران مواجه نشود، اما به‌طور حتم، متقاعد شدن دل برای ایجاد تغییراتی در لپ‌تاپ‌های سری XPS مایه خوشحالی است. باید خاطرنشان نمود، دل امکان سفارش این لپ‌تاپ جدید را بلافاصله پس از معرفی آن، فراهم کرده است.
 
از نکات فنی محصول مزبور اینکه باتری 52 وات‌ساعتی این لپ‌تاپ، 19 ساعت و 46 دقیقه دوام دارد و کاربر می‌تواند آن را تعویض کند.

این لپ‌تاپ سفید رنگ، گزینه‌هایی برای پردازنده اینتل آی-5-U8250 در 3.4 GHz یا پردازنده آی-7-8550U در 4.0 GHz دارد. ریدر اثر انگشت نیز در کنار دکمه خاموش-روشن تعبیه شده است.
 
دل، پورت‌های فول‌سایز USB-A را کنار گذاشته و آنها را با پورت‌های USB-C‌ جایگزین نموده است، ضمن اینکه خبری از پورت فول‌سایز SD نیست.
خوشبختانه برخلاف پورت تاندربولت 3 دو کاناله‌ نسل پیش، پورت‌های تاندربولت ۳ نسل جدید از چهار کانال PCIe بهره می‌برند؛ بنابراین از GPU‌ اکسترنال پشتیبانی می‌کنند.
 
 همچنین این لپ‌تاپ، گزینه‌های ویندوز 10 هوم یا ویندوز 10 پرو 64 بیتی، گزینه‌های حافظه 4 گیگابایتی تا 16 گیگابایتی و گرافیک یکپارچه اینتل را دارد. این لپ‌تاپ مجهز به اسپیکرهای استریو Waves MaxxAudio Pro و وب‌کم با میکروفون‌های دیجیتال است.
 
حاشیه 4 میلی‌متری اطراف نمایشگر، ‌23 درصد باریک‌تر از نسل گذشته بوده و نمایشگر 80.7 درصد از پنل جلو را به‌ خود اختصاص داده است. XPS 13  جدید در رنگ سفید با فیبر شیشه‌‌ای عرضه می‌شود و نسخه نقره‌‌ای آن با فیبر کربن نیز موجود است.
 
کد مطلب: 51595
برچسب ها: شرکت دل لپ‌تاپ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام