۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳

لنوو جدیدترین لپ‌تاپ‌های تینک‌پد را رونمایی کرد

ایتنا- خط تولید جدید لپ‌تاپ‌های تینک‌پد لنوو با قابلیت‌های جدیدی که دارد، رونمایی شد. پوشش امنیت فیزیکی برای وب‌کم‌ها، آداپتورهای USB نوع C و فناوری تشخیص چهره برای استفاده با امنیت بیومتریک مایکروسافت ویندوز هِلو از جمله این قابلیت‌هاست.
لنوو جدیدترین لپ‌تاپ‌های تینک‌پد را رونمایی کرد
شرکت لنوو اعلام کرد لپ‌تاپ‌های تینک‌پد جدید نسبت به نسل‌های گذشته، سبک‌تر و باریک‌تر بوده و مجهز به پردازنده‌های اینتل کور نسل هشتم هستند.
طبق برنامه‌، اکثر تینک‌پدهای جدید، در اوایل سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایتنا از رایورز لنوو علاوه بر طرح‌های جدید تینک‌پد، از یک تبلت جداشدنی، ایستگاه اتصال تینک‌پد و دو نمایشگر جدید نیز پرده برداشت.
آخرین ورودی‌های خط تولید تینک‌پد لنوو، دو مدل سری X، سه مدل سری T و چهار مدل سری L هستند. سری X روی کارایی، انعطاف‌پذیری و طراحی تمرکز دارد، در حالی که سری T ابزار سازمانی است و سری L، تطبیق‌پذیری با کسب‌وکار و مبتنی بر ارزش ارائه می‌دهد.

تینک‌پد سری X -که با هدف دوام و ماندگاری طراحی شده است- می‌تواند در مناطقی از دنیا که امکانات چندانی ندارند، نیز کار کرده و عمر باتری طولانی داشته باشد و از فرآیند شارژ سریع پشتیبانی نماید.
این سری، شامل تینک‌پد X280 با 17.4 میلی‌متر ضخامت و 2.5 پوند وزن (قیمت آن از 999 دلار شروع می‌شود) و تینک‌پد X380 یوگا (1459 دلار و بالاتر) است که دارای دوربین IR و قلم اکتیو می‌باشد.

سری T شامل تینک‌پد T480 (از 999 دلار شروع می‌شود)، تینک‌پد T580 (1079 دلار و بالاتر) و تینک‌پد T480 2.9 پوندی است (1269 دلار و بالاتر). تمام این لپ‌تاپ‌ها دارای گزینه دوربین IR، ریدر اثر انگشت و قابلیت حریم خصوصی در دوربین تینک‌شاتر هستند.
همچنین هر کدام از این لپ‌تاپ‌ها دارای یک گزینه باتری افزوده است که می‌تواند تا 27 ساعت دوام داشته باشد.
 
مدل‌های جدید سری L، شامل تینک‌پد L380 (499 دلار به بالا)، تینک‌پد L380 یوگا (549 دلار و بالاتر)، تینک‌پد L580  (769 دلار و بالاتر) و تینک‌پد L480 (از 779 دلار شروع می‌شود) است. این لپ‌تاپ‌ها در سایزهای 13، 14 و 15 ارائه می‌شود.
 
کد مطلب: 51594
برچسب ها: لنوو لپ تاپ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام