۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۵

تراشه اگزینوس 9810 آماده ورود به بازار می شود

ایتنا- بر اساس گزارش‌های منتشرشده به‌احتمال بسیار زیاد تراشه جدید سامسونگ که بانام اگزینوس 9810 خوانده می‌شود برای اولین بار بر روی گلکسی اس 9 عرضه خواهد شد.
تراشه اگزینوس 9810  آماده ورود به بازار می شود
بر اساس گزارش‌هایی که به تازگی توسط رسانه‌ها منتشر شده، به‌ احتمال بسیار زیاد تراشه جدید سامسونگ (که با نام اگزینوس 9810 شناخته شده) برای اولین بار بر روی گوشی هوشمند گلکسی اس 9 عرضه خواهد گردید.

به گزارش ایتنا از رایورز در حالی که همه منتظر عرضه گوشی پرچم‌دار جدید کمپانی سامسونگ هستند، این شرکت اخیراً اطلاعاتی را درباره پردازنده ویژه این گوشی به رسانه‌ها ارائه داده که گفته می‌شود پردازنده‌ای کاملاً خاص و قوی محسوب شده و می‌تواند گوشی مزبور را نسبت به رقبا متمایز نماید.
از نظر فنی، تراشه اگزینوس 9 سری 9810 از قابلیت‌های بسیار زیادی شامل ویژگی‌های پردازنده‌های سفارشی نسل سوم به همراه پردازنده گرافیکی بروز شده‌ای -نسبت به نمونه پیشین خود- برخوردار است.
 
از دیگر ویژگی‌های اصلی این پردازنده، تعبیه مودم 4G LTE گیگابایت در آن است که در نتیجه، سرعت دانلودی برابر با 1.2 گیگابایت در ثانیه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.
 
البته هنوز زمان تولید انبوه و عرضه این تراشه ویژه کمپانی سامسونگ مشخص نشده است، اما برخی کارشناسان احتمال می‌دهند که این پردازنده در آینده نزدیک و طی چند ماه آینده تولید و عرضه شود.

شایان ذکر است که روال همیشگی شرکت سامسونگ این بوده که تراشه‌های منحصربه‌فرد و پرچم‌دار خود را بر روی تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار خود عرضه نماید.
بدین‌ ترتیب، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ سنت خاص خود را این بار نیز ادا کرده و اگزینوس 9 سری 9810 را برای پرچم‌دار بعدی خود در سال 2018 میلادی معرفی و ارائه نماید.
 
البته به‌ احتمال فراوان، دوباره شاهد عرضه دیگر محصولات این شرکت در دو مدل مجهز به تراشه‌های اگزینوس و اسنپ دراگون خواهیم بود و تراشه‌های اگزینوس تمامی محصولات پرچم‌دار سامسونگ را پوشش نخواهند داد.
کد مطلب: 50989
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام