۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

انقلاب در طراحی نسل بعدی سری گلکسی

ایتنا- وب‌سایت‌های افشا کننده اطلاعات محصولات سخت‌افزاری به‌تازگی اقدام به عرضه تصاویری از پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی اس 9 کرده‌اند نشان‌دهنده تغییراتی کلی در بدنه پشتی این دستگاه است.
انقلاب در طراحی نسل بعدی سری گلکسی
وب‌سایت‌های افشاء کننده اطلاعات محصولات سخت‌افزاری به‌تازگی اقدام به عرضه تصاویری از پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی اس 9 کرده‌اند که نشان‌دهنده تغییراتی کلی در بدنه پشتی این دستگاه است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز با نزدیک‌ شدن به سال 2018 میلادی، حدس و گمان‌ها درباره طراحی و مشخصات اصلی پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 به اوج خود رسیده است.
در همین راستا نیز به‌تازگی چند وب‌سایت مشهور، عکس‌های جدیدی از این تلفن همراه هوشمند را در رسانه‌های اینترنتی منتشر نموده‌اند که تصاویر مزبور، نشان‌ از تغییراتی کلی در طراحی جدید آن دارند.
 
مطابق این تصاویر، این تلفن همراه هوشمند مانند نسل پیشین خود، مجهز به دوربین دوقلو است که البته موقعیت قرارگیری این دوربین متفاوت بوده و دو عدسی آن به نسبت یکدیگر، به‌صورت عمودی قرار گرفته‌اند.
 
به نظر می‌رسد که سامسونگ پس از انتقادهای شدید متخصصان در زمینه موقعیت حسگر اثر انگشت در گلکسی اس 8 تصمیم گرفته است که جایگاه این حسگر را در پرچم‌دار آینده خود تغییر دهد و از این رو بخشی مجزا در پشت دستگاه بدان اختصاص یافته است.
 
همچنین بدنه جلویی گلکسی اس 9 نیز نسبت به گلکسی اس 8 با تغییراتی چشمگیر همراه بوده و صفحه‌ نمایش آن تمام بدنه جلویی را پوشانده و کناره‌های این دستگاه نیز بسیار نازک‌تر از گلکسی اس 8 هستند.
 
با این‌ وجود، باید در نظر داشت که تصاویر یادشده چندان قطعی نیست و بیشتر در حد شایعه و حدس و گمان بوده و بدین‌ ترتیب نمی‌توان با قطعیت، آنها را تائید نمود.
 
کد مطلب: 50988
برچسب ها: گلکسی سامسونگ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام