۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۳

تشخیص صدا و یادگیری ماشینی، ربات‌های خدمت‌رسان را بهتر می‌کنند

ایتنا- ما در ابتدای یک انقلاب فناوری قرار داریم که به موجب آن می‌توان وظایف زیاد و پیچیده‌ای را از انسان‌ها به ماشین‌ها واگذار کرد.
تشخیص صدا و یادگیری ماشینی، ربات‌های خدمت‌رسان را بهتر می‌کنند
سازمان‌ها در حال حاضر با شتاب به سمت پیشرفت‌های حوزه هوش مصنوعی، رباتیک و فناوری زبان طبیعی پیش می‌روند؛ همزمان، این سازمان‌ها در پی آن هستند که از پلتفرم‌هایی استفاده کنند که توانایی استفاده از تجربه‌های انسانی را دارند و می‌توانند با کاربران به شکلی واقعی ارتباط برقرار کنند.

به گزارش ایتنا از رایورز موج بعدی این چت‌بات‌ها امکان آنالیز، تجزیه و تحلیل داده‌های زمان واقعی و قابلیت‌های اتوماسیون و توانایی یکپارچه سازی و ادغام اطلاعات در میان چند کانال دیجیتال -برای ورود کاربران در گفت‌وگوی طبیعی با استفاده از صدا یا متن- را فراهم می‌سازد.
 
چنانچه بخواهید با یک بانک تماس بگیرید، ممکن است از شما خواسته شود که برای ارتباط با اپراتور، پیام خود را بگذارید. البته این امکان وجود دارد که نسبت به این کار بی‌میل باشید و حس کنید که این پیام‌ها آن‌قدر زیاد هستند که اپراتور وقت ندارد که به تمامی تماس‌ها پاسخ داده و مشکلات را برطرف نماید.

حال فرض کنید که یک ‌چت‌بات به شما پاسخ دهد؛ پس از بررسی‌های امنیتی برای شناسایی شما از طریق نام و صدا و با استفاده از فناوری تشخیص صدا، با شما صحبت می‌کند. این ربات همه چیز را در مورد معاملات شما از جمله سفارش‌ها، جست‌وجوها روی وب‌سایت، تراکنش‌های قبلی، تماس‌های پیشین شما با بانک را می‌داند.

این ربات، مشکل شما را از طریق دانایی و خردی که از شرکت به دست آورده است (مانند اطلاعات قبلی در زمینه سایر مشتریان و نحوه حل این مشکلات) حل نموده و می‌تواند اکثر مشکلات را بدون نیاز به متخصص یا درخواست اجازه حل نموده و نکته مهم اینکه این کار را بدون خطا انجام می‌دهد.

در مرحله بعد و پس از اتمام کار، ربات با شما همراه می‌شود تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز درست پیش می‌رود. اطلاعاتی در مورد تراکنشی که انجام داده‌اید به هر مسیری که انتخاب کنید، مانند ایمیل، اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی، تماس با شماره موردنظر شما یا ترکیبی از آنها فرستاده می‌شود تا فرآیند تکمیل گردد.
 
 
کد مطلب: 50903
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام