۰
plusresetminus
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶

۵۰ اپلیکیشن و بازی برای کودکان در گوگل اسیستنت

ایتنا- گوگل اسیستنت در حال حاضر پنجاه اپلیکیشن و بازی برای کودکان دارد و می‌تواند کارهای مختلفی برای سرگرم کردن افراد انجام دهد.
۵۰ اپلیکیشن و بازی برای کودکان در گوگل اسیستنت
اکنون که رقابت سختی بین دستیارهای نرم‌افزاری مشهور درگرفته است، هر یک از این مدعیان در تلاشند فعالیتی جدید و ویژه را معرفی نمایند.
گوگل اسیستنت در حال حاضر می‌تواند کارهایی مانند ضرب دهانی (بیت‌باکس)، صندلی بازی، صحبت با میکی موس انجام دهد و بازی‌های مختلفی که برای قشر ویژه کودکان ساخته شده است را بازی کند. این قابلیت‌های جدید فقط در ایالات متحده راه اندازی شده و در دسترس هستند.

به گزارش ایتنا، برای شروع یک بازی کافی است بگویید:“ OK Google, Abracadabra “  یا “OK Google, let’s play a game” با این کار، بیش از 20 بازی از قبیل میکی موس ادونچر، اسپیس تریویا و اسپورتس ایلاستریتد کیدز  پیش روی شما قرار می‌گیرد.
اکثر این بازی‌ها در حال حاضر برای کودکان هستند ولی لاکی تریویا فور فمیلیز و فمیلی اسپورتس تریویا برای گروه‌های سنی بیشتری ساخته شده است.

اپلیکیشن‌های صوتی گوگل اسیستنت برای کودکان شامل سرویس آموزشی شخصی cK-12  و study.com است. این وب‌سایت، هزاران ویدیو آموزشی را در خود جای داده است. گوگل از والدین درخواست می‌کند که حساب‌‌های فمیلی لینک برای کودکان زیر 13 سال ایجاد کنند تا بتوانند از شناسایی امضای صوتی منحصر به فرد بهره‌مند شوند.
 
گوگل اسیستنت می‌تواند تا شش صدای منحصر به فرد را تشخیص دهد. توسعه دهندگانی که اپس فور فمیلیز را ساخته‌اند، یک نشان اختصاصی در کنار آیکون اپلیکیشن خود قرار داده‌اند تا به والدین اعلام کنند که فعالیت این برنامه برای کودکان، مشکلی ندارد و کاملا ایمن است.
 
به عنوام مثال اگر بگویید: “tell me a story”، گوگل بیش از 20 داستان کودکانه برای شما خواهد گفت. این داستان‌ها می‌تواند شامل داستان‌های قدیمی و مدرن باشد و شما را سرگرم کند.
شایان ذکر است نخستین بار در رویداد سخت‌افزاری گوگل در سانفرانسیسکو اعلام شد که قرار است اپلیکیشن‌های سازگار با خانواده برای پلتفرم گوگل و پنجاه اپلیکیشن مخصوص کودکان عرضه شود.
 

این اولین باری نیست که دستیارهای هوش مصنوعی، بازی‌ در خود جا می‌دهند. به تدریج بازی‌های موجود در دستیار به محلی برای رقابت بین گوگل و آمازون تبدیل می‌شود. قبل از آنکه گوگل، اپلیکیشن‌هایی برای کودکان عرضه کند، آمازون سرویس خود برای مهارت‌های الکسا برای کودکان را عرضه کرده بود. مهارت‌های آمازون برای کودکان، نیازمند تأیید یکی از والدین است.
 
کد مطلب: 50712
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام