۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲

مایکروسافت سرفیس پرو LTE اول دسامبر به فروش خواهد رسید

ایتنا- بر اساس شایعات منتشرشده مایکروسافت سرفیس پرو مجهز به فناوری LTE و پردازنده Core i5 را در تاریخ اول ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد کرد.
مایکروسافت سرفیس پرو LTE اول دسامبر به فروش خواهد رسید
بر اساس شایعات منتشر شده، مایکروسافت سرفیس پرو مجهز به فناوری LTE و پردازنده Core i5 را در تاریخ اول ماه دسامبر به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش ایتنا سخنگوی مایکروسافت در طی نشستی اظهار داشت که سرفیس پرو مجهز به فناوری LTE این کمپانی از تاریخ یکم ماه دسامبر برای فروش به بازار عرضه خواهد شد. با این‌ حال این امر هنوز از سوی مایکروسافت به‌صورت رسمی تائید نشده است.

لازم به ذکر است که کمپانی مایکروسافت، سرفیس پرو را در طی مراسمی که در ماه مه گذشته و در شانگهای برگزار شد معرفی و رونمایی کرد.

مسئولان این کمپانی در طی نشست انجام‌ شده قول دادند که این نسخه مجهز به فناوری پیشرفته LTE این شرکت را در طی سال جاری به بازار عرضه خواهند کرد.

با این‌ حال متخصصان در این رابطه حدس می‌زنند که مدل LTE این تبلت به‌صورت رسنی در طی مراسم Future Decoded که قرار است در ماه میلادی آینده در شهر لندن برگزار شود رونمایی خواهد شد.
 
لازم به ذکر است که هفته گذشته خرده‌فروشی در انگلستان اقدام به‌ پیش فروش این محصول کرده است و در مشخصات این تبلت برخورداری آن از پردازنده Core i5 را تائید کرده است.
علاوه بر این تبلت سرفیس پرو LTE در نسخه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ساخته و عرضه خواهد شد.
 
کد مطلب: 50342
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام